Servicebeheer
Alle serviceactiveiten beheerd en geïntegreerd
De functies voor servicebeheer ondersteunen serviceafdelingen bij serviceactiviteiten, servicecontractbeheer, serviceplanning, het bijhouden van klanteninteracties en klantensupport.
Belangrijkste functies
Servicecontract: hiermee kunt u een support- of garantiecontract aanmaken voor artikelen of diensten die aan een klant zijn verkocht.
Equipmentkaarten voor klanten
Deze functie geeft technici gedetailleerde informatie over een artikel dat aan een klant is verkocht, zoals het serienummer van de fabrikant, het serienummer voor vervanging en de service aanvraaghistorie. Daarnaast geeft deze functie ook de servicecontracten weer die aan een artikel zijn toegewezen.
Klantenequipmentrapport
Via deze functie vindt u makkelijk alle apparatuur en de bijbehorende serienummers die aan een
klant of groep klanten zijn verkocht.
Serviceaanvragen
Hiermee krijgt u informatie over alle serviceaanvragen die in het systeem zijn ingevoerd. U kunt het
rapport filteren op: wachtrij, technicus, probleemtype, prioriteit, artikel en aanvraagstatus. Ook achterstallige aanvragen kunnen worden weergegeven.
Serviceaanvragen per wachtrij
Deze functie volgt alle openstaande serviceaanvragen in de wachtrij op. De status van serviceaanvragen kan worden opgevolgd en u kunt specifieke aanvragen toewijzen aan bepaalde technici of via een teamwachtrij beheren.
Responstijd per verantwoordelijke persoon
U kunt de interacties tussen klant en serviceafdeling opvolgen en registeren hoeveel tijd nodig was om op een serviceaanvraag te reageren.
Kennisdatabank
Het systeem vergaart kennis op basis van typische fouten en suggesties van klanten over de service.
Deze kennis is eenvoudig terug te vinden via het logboek voor serviceaanvragen.

Vragen?
Interesse in een vrijblijvend gesprek of een ERP Quickscan?
Neem contact op met Stefaan Deryckere
T: +32 (0)9 227 66 76
E: sderyckere@icorda.be
Alle functionaliteiten in detail