
Optimaliseer uw aan- en verkoopadministratie
Ondernemers willen het maximale uit hun zaak halen. Tijd en energie besteden aan zakendoen is de boodschap, niet tijd verliezen aan de administratie ervan.
In dit korte webinar van 20 minuten demonstreren we hoe de juiste technologie én op elkaar afgestemde bedrijfsprocessen helpen om de administratie te stroomlijnen.
Via praktijkvoorbeelden tonen we hoe u uw aankoopadministratie onder controle houdt door de verschillende stappen, van inboeken van de aankoopfactuur via het uitvoeren van de betalingen tot aan het automatisch verwerken van de bankuittreksels, automatisch te laten verlopen.
Aan de verkoopzijde wordt de ideale flow ook gedemonstreerd, tot aan het automatisch genereren van de rappels aan uw laatbetalers.
Het gratis webinar gaat door op woensdag 9 november 2016 om 14:00u.
Aarzel niet, en schrijf in op ons webinar via de volgende link: https://attendee.gotowebinar.com/register/5692855971443159043?source=icorda
Bent u niet in de gelegenheid het webinar live te volgen? Meld u dan toch aan. U ontvangt dan na afloop de opname per e-mail. Zo kunt u het webinar bekijken wanneer het u het beste uitkomt.