logo_150x70.png logo_150x70.png

CRM

Beheer uw volledige klantenlevenscyclus

Met de beheerfuncties van SAP Business One CRM registreert u de volledige klantlevenscyclus: van het vaststellen, vinden en kwalificeren van leads en het voorstellen en sluiten van deals tot after-salesservice en support. Via de integrale CRM functies kunt u details voor verkoopkansen invoeren (zoals de bron, de omvang van de deal, de afsluitdatum, concurrenten en activiteiten).

Rapportering
Rapporten zijn een essentieel onderdeel van de CRM-functionaliteit. U kunt er leads mee analyseren op basis van bron, assortiment, industrie, klant en artikel. Aan de hand van deze rapporten kunt u bovendien prognoses maken en de verwachte omzet bekijken voor verschillende periodes (bijvoorbeeld per maand of kwartaal).

Verkoop
Stel offertes op, voer klantorders en leveringen in, pas voorraadsaldi aan en beheer alle facturen en debiteuren.

Inkoop
Beheer en onderhoud al uw leverancierstransacties (zoals offertes en bestellingen), pas voorraadaantallen aan, bereken francoprijzen voor geïmporteerde artikelen, handel retouren en kredieten af en verwerk alle betalingen.

Zakenpartners
Beheer alle informatie en gegevens over uw klanten, prospects en leveranciers (zoals e-mailadressen, profielen, salesrapporten, activiteiten met zakenpartners). Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de kalenderfunctie om uw activiteiten te bekijken en items eenvoudig via trefwoorden terug te vinden.

Beheer van marketingcampagnes
Creëer en beheer marketingcampagnes en analyseer hun impact.

CRM contact

Vragen?
Interesse in een vrijblijvend gesprek of een ERP Quickscan?
Neem contact op met Stefaan Deryckere

T: +32 (0)9 227 66 76
E: sderyckere@icorda.be

Alle functionaliteiten in detail